chEntA a.k.a cinTa

"cinTa adalah keTULUSan bukan sebuah ALASan, cinTa adalah suatu penGORBANan bukan perMAINan…. cinTa datang dari hati bukan untuk diSAKITi tapi untuk diMILIKi"

Wednesday, February 9, 2011

lepaskan,



lepas kan aku pergi,
di saat kebahagiaan begitu hampir dengan kau, 
bahagiakan dia, seperti mana kau pernah bahagiakan aku,
terima dia seadanya, sepertimana kau pernah menerima aku seadanya,
hargai dia, sepertimana kau pernah menghargai aku,
sayangi dia, sepertimana kau pernah menyayangi aku,
dan,
cintai dia sepenuh hati, sepertimana kau pernah mencintai aku sepenuh hati.
jangan sesekali berani untuk membanding bezakan di antara dia dan aku,
terimalah hakikat,
tiada j0d0h di antara kita, 
kisah kita hanya sejarah,
yang tidak mungkin untuk bercantum lagi,
kenangan tinggal kenangan.....


No comments:

Post a Comment