chEntA a.k.a cinTa

"cinTa adalah keTULUSan bukan sebuah ALASan, cinTa adalah suatu penGORBANan bukan perMAINan…. cinTa datang dari hati bukan untuk diSAKITi tapi untuk diMILIKi"

Thursday, February 24, 2011

awak dan saya

kisah kita bagaikan satu mimpi yang payah untuk di tafsirkan...
awak, awak ek kat sana???
sejak mula saya kenal awak, hati saya berdebar-debar,
kita hanya kenal melalui telef0n pada mulanya,ym menjadi penghubung antara kita,
awak menjadi tempat untuk saya meluahkan perasaan di saat saya kesedihan,
awak, saya jadikan penasihat cinta saya yang tak berbayar,
awak, setia melayan kerenah saya walaupun saya sudah berpunya...
mungkin sudah tersurat,
tiada j0d0h antara saya dan dia,
mulai saat itu,
hanya awak dalam hati saya...
saya suka awak, 
saya sayang awak,
saya rindu awak,
saya selalu tertanya-tanya,
adakah aawak mencintai saya,
sepertimana saya mencintai awak,
tapi, saya tak berani nak luahkan,
awak p0wn senyap jew,
saya tak berani maybe takut bertepuk sebelah tangan,
awak selalu cakap berkias-kias ngan saya tentang perasaan awak,
saya nie, jenis susah nak paham,
kan senang kalau dari awal lagi awak berterus-terang,
anyway, thanks sebab sanggup tunggu saya,
kite mula hang 0ut sama-sama,
saya hepy sangat,
bila spent time t0gether ngan awak,
everyweek kite kuar sama-sama,
bahagia nyew saya bile ada dengan awak,
makin lama perasaan cinta saya terhadap awak semakin mendalam,
AWAK!!!
tapi sekarang nie, saya rasa kehilangan awak,
awak makin jauh dengan saya,
awak busy sangat sekarang nie,
nak x nak saya kena paham, 
awak kan final year, 
s0, mesti busy ngan final pr0jek,
tak campur thesis lagi,
apa-apa p0wn,
walau sesibuk mana p0wn awak,
awak tetap luangkan masa hujung minggu awak dengan saya,
walaupun tak sekerap dulu,
AWAK!!!
lately, ex's saya c0ntact saya balik,
saya tahu awak kecil hati pasal nie,
b0y mana x sakit ati kalau gurl dia c0ntact ngan ex's kan,
saya minta maaf sangat-sangat ngan awak pasal hari tu,
saya tak sengaja nak s0r0k benda nie dari pengetahuan awak,
saya x nak luka kan hati awak,
saya silap sebab x fikir kesan nyew,
tapi,
walau apa p0wn, 
saya akan tetap setia pada awak,
cinta saya hanya untuk awak,
saya tak kisah apa 0rang nak cakap,
sebab saya dah mula paham,
kenape 0rang cakap CINTA itu buta!!!
hehehe...
143 juz f0r u biey........

No comments:

Post a Comment