chEntA a.k.a cinTa

"cinTa adalah keTULUSan bukan sebuah ALASan, cinTa adalah suatu penGORBANan bukan perMAINan…. cinTa datang dari hati bukan untuk diSAKITi tapi untuk diMILIKi"

Monday, February 28, 2011


ada 0rang cakap kisah aku,dia dan kamu,

mirip-mirip, iras-iras ngan citew adamaya,
0ppss, tidak....
ciap b0ley wat n0vel lagi,
apa-apa p0wn,
thanks a l0t kat member-member sebab selalu ada di samping aku,
untuk pengetahuan k0rang,
ex's aku, datang cari aku balik,
selepas dia kawen,
ingatkan bila da kawen dia tak kan ganggu hidup aku lagi,
aku tak kisah kalau dia sekadar ingin berkawan dengan aku,
tapi masalahnye sekarang nie,
dia masih sayang kan aku,
gara-gara album gambar aku yang ada dalam simpanan dia,
dia dan isteri perang besar,
kenapa laa semua nie jadi kat aku???
apa salah aku,
semua nie buat aku jadi tensi0n,
arrrrgggghhhhhhhh.....

No comments:

Post a Comment