chEntA a.k.a cinTa

"cinTa adalah keTULUSan bukan sebuah ALASan, cinTa adalah suatu penGORBANan bukan perMAINan…. cinTa datang dari hati bukan untuk diSAKITi tapi untuk diMILIKi"

Saturday, May 7, 2011

aku cari,
cinta yang tidak pernah melukai,
cinta yang tidak pernah memungkiri kata hati...
andai cinta itu bukan milik aku,
aku relakan dia pergi,
namun,
jika dia sudah ditakdirkan untuk aku,
jangan biarkan aku ditinggal sepi...
dalam desiran rindu yang terpendam,
ada seru yang membisikkan,
kau lah kekasih hingga ke akhirnya...
mengenalimu,

mencintaimu,
dunia aku dikelilingi warna-warna indah...

kekasih peluklah aku sejujurnya,
agar dapat aku nilai kejujuranmu mencintai aku...
andai kau kutip seribu kerikil sekalipun untuk merejam hatiku,
namun aku tak kan sesekali berpaling dari sisimu...
cinta ini pernah aku l0ntar jauh dari hatiku,
namun dalam diam cinta itu hadir kembali tanpa aku sedari... 
pabila suratan dan ketentuannya ditetapkan begitu,
ia pasti akan jadi begitu,
dan,
akhirnya aku temui...

No comments:

Post a Comment